środa, 11 lutego 2015

Start!

Cześć!
Witam Was serdecznie. Mam na imię Maciej i mam 34 lata. Odchudzam się właściwie całe życie. Miałem w tej dziedzinie kilka sukcesów, ale też całą masę porażek. Nigdy nie potrafiłem wytrwać do końca, zawsze brakowało mi motywacji. Ale teraz mam zamiar to zmienić, mam nadzieje, że starczy mi silnej woli i motywacji, aby podjąć tę walkę i wytrwać do końca, czyli osiągnąć cel: 75 kg!!!

Dziś ważę: 102 kg przy wzroście 177 cm. Oznacza to, że mam sporą nadwagę! I to jest pierwszy krok - zdać sobie sprawę z własnej otyłości i zagrożeń z niej wynikających!

Aby walczyć, trzeba być przygotowanym. W tym celu opracowałem taką mapę motywacyjną, czyli taki zbiór powodów dlaczego muszę schudnąć, co mi to da, dlaczego powinienem to zrobić.

A oto moja mapa motywacyjna: 

Trzymajcie kciuki! Jutro o 6:30 pierwszy trening na siłowni. Codziennie będę też zamieszczał moje posiłki, aktywność oraz inne różne przemyślenia :)

Pozdrawiam Was serdecznie, do jutra!

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wizytę, oczywiście dodam sobie Twojego bloga do linków i będę śledzić Twoje postępy więc nie waż się znikać - pisz tak często jak czujesz potrzebę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki :) Wklejam lin jak mi się udało być może Ci pomoże :) http://ankawirtualnakolezankafit.blogspot.com/2014/11/odchudzanie-to-takie-proste-tyle-razy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że do mnie zajrzałaś :) Wsparcie owszem bardzo się przyda :))) Razem damy radę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstęp zachęcił mnie do tego żeby zaglądać tu częściej ;) Dodatkowo w aspekcie prowadzenia bloga o odchudzaniu przez faceta - jest nas niewielu, haha :) Jeśli szukasz motywacji czy wskazówek zajrzyj do mnie ;) Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń